حقوق کار

نمونه قرارداد کار

نمونه قرارداد كار

اين قرارداد بين مدیر عامل شرکت ………………….به شماره ثبت……………….(شخص حقوقی)/ آقای……………….(شخص حقیقی) فرزند………….شماره شناسنامه…………صادره……………..کد ملی………………………….به نشانی…………………………………………………………………………كه كارفرما ناميده مي شود و آقاي/خانم…………………..شهرت………..فرزند:……………شماره شناسنامه……………………صادره از………………….کد ملی………. نشانی……………………………………..كه در اين قرارداد كارگر ناميده مي شود به شرح زير منعقد مي گردد.

  • موضوع قرارداد………………………………………………………………….كه مورد توافق طرفين قرار گرفته است.
  • مدت قرارداد دائم است كه تاريخ شروع آن………………. مي باشد و محل انجام كار به آدرس:……………………………………………………………………………………………………………….واقع است.
  • ساعات كار در طول يك هفته ۴۴ ساعت مي باشد كه روزهاي ……………….تا……………….هرروز………………………..ساعت و روزهاي پنجشنبه ………………..مي باشد.

الف- در صورتي كه كارگر به انجام كاراضافي مبادرت نمايد برابر قانون كار و آئين نامه هاي آن مستحق اضافه كار خواهد بود.

  • حق‎السعي

۱) حقوق ماهيانه ……………………………………..ريال      ۲) خواربار…………………………………………………ريال

۳) حق مسكن…………………………………………..ريال      ۴) حق جذب ماهانه…………………………………..ريال

۵) كمك عائله مندي…………………………………ريال     ۶) ساير مزايا…………………………………………….ريال

 

تبصره : ماليات و حق بيمه تأمين اجتماعي براساس قوانين و مقررات مربوطه از حقوق كارگر كسر مي گردد و مبلغ خالص پرداختي از طرف كارفرما از طريق نقدي يا حساب بانكي به وي پرداخت مي شود.

  • استفاده از مرخصي ها و تعطيلات طبق قانون كار و آئين نامه هاي مربوطه خواهد بود.
  • در صورتي‎كه بين كارگر و كارفرما اختلافي حاصل شود چنان‎چه از طريق سازش رفع نگردد وسيله مراجع حل اختلافات قانون كار و آئين نامه هاي آن رسيدگي و رفع خواهد شد.
  • فسخ قرارداد تابع ضوابط و مقررات قانون كار مي باشد.
  • مواردي‎كه در اين قرارداد پيش بيني نشده بر اساس قانون كار، ماده ۴۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر مصوب ۱/۲/۹۴، آئين‎نامه‎ها و نیز دستورالعمل هاي صادره و عرف محل، عمل خواهد شد.
  • اين قرارداد در چهار نسخه برابر ماده ۱۰ قانون كار و ساير مواد آن و ماده ۱۰ و ۱۹۰ قانون مدني بين طرفين تنظيم گرديد. نامبردگان در موارد سکوت ملزم و مكلف به اجراي سایر مقررات مي باشند.

اين قرارداد در ۹ بند و يك تبصره در تاريخ………………………………………تنظيم گرديده و بامضاء طرفين قرارداد رسيده است.

محل امضاء كارفرما يا نماينده او ……                          محل امضاء كارگر………….

در صورتيكه قرارداد به صورت موقت، كار معين و يا آزمايشي باشد در فرم مربوطه عناوين قرارداد درج مي‎شود و تاريخ آغاز و خاتمه آن نيز به‎طور صريح و روشن ذكر مي‎شود و در موردي‎كه شرط يا شروطي لازم باشد با توافق طرفين در متن قرارداد گنجانده مي‎شود، مشروط بر اينكه بر خلاف قوانين و مقررات و موازين شرعي نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا