حقوق کار

نمونه قرارداد كار موقت

قرارداد كار موقت

«نمونه قرارداد كار موقت»

 

بر اساس مفاد مندرج در قانون كار جمهوري اسلامي ايران، اين قراداد بشماره …. و در تاريخ………. بين شركت … شماره ثبت………….، نماینده شرکت……………….نشانی………………………………….كه در اين قرارداد به اختصار «كارفرما» ناميده مي‎شود و آقاي/ خانم:………. فرزند……… داراي شناسنامه شماره……… صادره از ………… ساكن ……………………………………………………..كه از اين پس «كارگر» ناميده مي شود منعقد مي‎گردد.

تبصره:  اين قرارداد جهت كار موقت با توجه به بند (و) از ماده ۱۰ قانون كار بين طرفين تنظيم گرديده است.

۱) مدت قرارداد: مدت اين قرارداد ……. ماه است كه شروع آن از تاريخ……….. و پايان آن تاريخ ……..  مي‎باشد و محل انجام كار، واقع در دفتر مركزي شركت به نشانی ……………………………………………………………………………می باشد.

تبصره: اين قرارداد برای کارگران ساده و نیمه ماهر یکماه/ و برای کارگران ماهر و دارای تخصص بالا تا سه ماه، جنبه آزمايشي دارد و در حين و پايان مدت مذكور چنان‎چه نحوه خدمت كارگر فوق‎الذكر مورد تأئيد كارفرما نباشد، طبق مقررات قانون كار به اين قرارداد خاتمه داده خواهد شد.

۲) موضوع قرارداد: انجام خدمت در قسمت ………… شركت مي‎باشد و آقاي/ خانم …………متعهد  است كه وظايف محوله را بارعايت مقررات و طبق شرح وظايف ابلاغ شده به ايشان انجام دهد.

۳) ساعات كار: ساعات كارشركت معادل ۴۴ ساعت كار درهفته مي باشد و درصورت انجام كار اضافي، طبق مقررات قانون كار مزاياي اضافه كار به كارگر پرداخت خواهد شد.

۴) حق‎السعي:

۴-۱) حقوق ماهانه :……………..ريال

۴-۲) حق جذب ماهانه …………………ريال

۴-۳) خواربار و مسكن:……………………ريال

۴-۴) كمك عائله مندي:………………….ريال

۴-۵) ساير مزايا:………………………………ريال

تبصره : ماليات بر حقوق و مزايا و كسورات مربوط به حق بيمه تأمين اجتماعي و ساير كسورات قانوني از دريافتي ماهانه كارگر كسر و خالص پرداختي از طرف كار فرما به نامبرده پرداخت خواهد شد.

۵) خانم/آقاي ……………. طي مدتي كه براي شركت كار مي‎كنند حق استفاده از تعطيلات رسمي و مرخصي استحقاقي ساليانه را براساس مقررات قانون كار دارا خواهد بود.

۶) اين قرارداد قبل از پايان خدمت از سوي هر يك از طرفين قابل فسخ نخواهد بود ولي درحين اجراي آن نيز با توافق طرفين و پرداخت مزایای قانونی پایان کار، به نسبت مدت کارکرد به مأخذ هر سال یک‎ماه آخرین مزد قابل فسخ است. مشروط بر اين‎كه اين تصميم يك ماه قبل به طرف مقابل اعلام شده باشد. در صورت پايان يافتن مدت قرارداد نيز شركت موظف است بر اساس تبصره ۴ ماده ۴۱ قانون رفع موانع تولید رقابت‎پذیر مصوب ۱/۲/۹۴، مزایای قانونی پایان کار، به نسبت مدت کارکرد به مأخذ هر سال یکماه آخرین مزد را به كارگر بپردازد.

۷) اختلاف ناشي از اجراي اين قراداد، بدواً از طريق سازش بين طرفين حل و فصل و در صورت عدم سازش در مراجع حل اختلاف مذكور در قانون كار حل و فصل خواهد شد.

۸) بقيه موارد كه در اين قرارداد پيش‎بيني نشده باشد بر اساس قانون كار و ساير قوانين و مقررات مربوطه خواهد بود.

اين قرارداد در ۸ بند و ۳ تبصره در تاريخ………………………….تنظيم و به امضاء طرفين رسيد.

 

امضاء كارفرما  ………………..                                                   امضاء كارگر…………..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا